1111

joi, 28 martie 2013

Noul Jaguar XJR masina eleganta

Salonul Auto de la New York are placerea sa ne prezinte noul Jaguar XJR. Sportiva britanicilor se lauda cu statutul de sedan luxos si al naibii de potent. Sub capota urla vigurosul V8 supraalimentat de 5 litri, motor ce dezvolta fix 550 cp. In plus, cu o masa redusa gratie sasiului si caroseriei din aluminiu, noul Jaguar XJR este capabil sa prinda prima suta de km/h in 4.6 secunde, in timp ce viteza maxima este limitata electronic la 280 km/h. Pe langa zburdalnicul propulsor, inginerii manufacturierului britanic au ales pentru XJR o transmisie automata XF cu opt rapoarte.
Noul Jaguar XJR vine si cu o versiune de caroserie cu ampatament marit, spatiul interior fiind la nivelul sedanurilor nemtesti de clasa mare. Cu un pachet ce imbina ideal tehnologia, peformantele si luxul opulent de la interior, XJR sare in evidenta si prin designul genuin. Mai mult, aerodinamica a fost atent studiata, astfel ca formele caroseriei nu sunt doar prezente pentru a incanta privirea. Partea frontala propune un bot alungit si zona inferioara a mastii ideala pentru o masina sport. Grila radiatorului este imensa si spune totul despre caracterul insetat al motorului pentru tone de aer. In plus, logo-ul R prezent pe grila iti aduce aminte ca ai de-a face cu un sedan exclusivist.

Din profil, noul Jaguar XJR etaleaza o linie a caroseriei zvelta si fluida, in timp ce montantii spate sunt vopsiti in negru lucios. Jantele de aliaj de 20 inch sunt incaltate cu anvelope Pirelli de 365/35 pe fata, respectiv 295/30 pe spate. Posteriorul impresioneaza prin noile stopuri, linia portbagajului ce integreaza eleronul si evacuarile duble cromate. Avand din plin forme rafinate si muchii agresive, noul Jaguar XJR promite sa le faca viata grea modelelor germane cu puteri similare, mai ales ca aici regasim eleganta britanica in forma pura si nealterata.
Pachetul sasiu-suspensie-frane-directie, a fost tunat astfel incat noul Jaguar XJR sa profite la maximum de herghelia produsa de propulsorul V8 din aluminiu. Ne simtim obligati sa precizam ca inginerii englezi au testat masina pe circuitele de la Nürburgring, Rockingham si pe drumurile sinuoase situate in nordul Tarii Galilor. Asta inseamna ca suspensia va fi capabila sa filtreze atat imperfectiunile carosabilului, dar sa se ridice la inaltimea unei masini supersport pe circuit. Sistemul Jaguar Adaptive Dynamics monitorizeaza comportamentul caroseriei de pana la 500 de ori pe secunda, reusind sa neutralizeze orice tendinte capabile sa alunge distractia soferului. Pretul de baza al noului Jaguar XJR porneste de la 116.000 dolari americani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...